Seasons are changing and waves are crashing.

Just typ 30 min efter gårdagens inlägg så fixade jag tillbaka ljudengeten så nu har jag musik igen, och fyfan!.
Prova vara utan nått ljud alls på datorn och typ en vecka och sen börja lyssna på musik igen, jag lovar! Musik har aldrig vart så bra som det var igår!:)).
Har börja förstå Skins lite mer så nu är jag typ helt jävla nere i det :D! Haha, det kommande avsnittet verkar bli spännande så  direkt Mumen slutar nu så ska jag hem och nöta!:D..okey..Mumen har inte ens börjat men om vi säger såhär så är jag nog hemma om två timmar kanske!
Juste ja, jag fick ju en ny mobil när jag fyllde år, men alltså?! Idiottillverkarna har fan inte satt in svenska på teflonen så det är grymt jobbigt att skriva sms på engelska, resten är ju okej. Men det fula är att jag kan skriva åäö om jag skriver utan t9 men det tar såå jävla lång tid ^^, haha. Dock väntar vi på svar nu och så ska vi förmodligen skicka tillbaka den, så då får ja dras med min gamla sugtelefon ett tag till, meen det är väl värt att vänta, i guess.
.. Såg på sf.se att Patrik 1,5 har premiär på fredag, är skitsugen på att se :D! haha den verkar så jävla skön, fast den är svensk, fast hey, jag gillar svenska filmer .. varför är jag den enda som gör det?! konstigt.
Jag menar, Beck och dom där är ju skit bra? Gunvald är kung.
Och noll tollerans + uppföljare är ju också så jävla bra, Falk är kung där!
Och för er som inte veeet så har jag faktiskt träffat Jakob Eklund ( Johan falk i noll tollerans ) och jag gick fram till han och sa att han var lik min farsa :D! för det är han, som fan! hahaha. coolt va?;).
..Åh imorgon får jag pengar och jag har hittat vääärldens kanske skönaste vinter pjukker, ska fan inte frysa i vinter! Och dom är fan snygga och söta, jaa allt på samma gång!

Nu ska jag visa Sara trailern på Patrik 1,5 och fortsätta med ps på multimedian! PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0