GREASE! ...remember?

Vi avslutade nian med att göra "sceniska", vi gjorde musikalen Grease,
Jag spelade Danny och Amanda spelade Sandy,
det var bland det roligaste vi gjort tillsammans tror jag fan!
Sjukt jävla pirrigt och spännande att stå inför en främmande skola och sjunga solo.
Jag kan inte ens sjunga som tjej, ni kan alltså tänka er hur de lät när jag sjöng som kille!;)


Första låten; Summer nights


Här skulle jag lyfta Amanda samtidigt som jag skulle sjunga, ehe.


Grease lightning, jag var NERVÖS!!
Glömde tom bort att dansa när vi uppträdde för vår skola, haha.


Scen i klassrummet, Sandy dissar Danny!


Töntarna!


Fjortisarna! (Carro var en av dom)


Avslutande låten; You're the one that I want!
roligt som fasen!


Sen avslutade vi med en liten pose, ah det var grymt roligt detta!
Hade lätt gjort om de!

Efteråt fick jag höra: Shit vad hon hade vart snygg som kille!
Oj vad snygg killen var! -Eh, de var en tjej.. -oops..

Det var två år sedan men kan nästan alla repliker och låtar än! haha.
Om ni får chansen att göra nått sånt, gör de förfan! Riktigt jävla roligt!!

Kommentarer
Postat av: syster

yeah ni var verkligen helgrymma! :)

2009-04-22 @ 02:06:47
URL: http://ellenbetrix.blogspot.com
Postat av: Caroline

Aaaaweeesooomeee =D

2009-04-22 @ 21:09:40
URL: http://carolinececilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH! Ni va så jävla BRA! Men bilderna gör inte riktigt rättvisa, det såg inte så där B-igt ut med ljuset och de. ASSAM!

2009-04-22 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0