In yaaaaaaa face!

Såg att J hade skrivit ett inlägg om mig, känner att jag måste svara på detta. För att förklara till er alla att jag är coolare än vad hon presenterar mig som.

Hon skriver i sin blogg att "jag vet inte vad jag tänkte när jag började leka med henne" ..Oioi. En gång när jag var liten och skulle å bada så ringde jag mina vänner och frågade om dom skulle med. Ingen hade tid så jag ringde Johanna, trots allt.. "Hej, vill du följa med å bada? Har ringt till alla men ingen kunde". Hon följde, 1-0 till mig.

Så Johanna: HAAAAHA!

(Här kan ni läsa hennes inlägg om Awesome Andersson.)

Kommentarer
Postat av: J

STARTAR DU> BLOGGKRIG MOT MIG!? VAVAVA!?

Haha, skönaste bilden ever.

2009-12-14 @ 21:34:43
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0