Will tomorrow be the same?

ÅH, min huvudvärk har inte gått över än, stryper någon snart känns det som. Lär bli mig själv eftersom att ingen är hemma. Okej, nu ska jag skriva och skicka in första religionsarbetet, sen blir det svenskan och sen redigera lite bilder.

Sen ska jag göra Johannas tredje Julkort och maila henne, hon hatar julkort och tycker att folk bara skickar dom för att hon måste, därför har jag kommit på detta! Hon ska från och med i tisdags få ett om dagen, detta kanske gör att hon uppskattar dom mer sen!


Detta var första! Det andra skickade jag via Blossa

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA

2009-12-10 @ 14:37:39
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0