I don’t wanna wake up today

Orkade inte skriva om gårkvällen i förra inlägget så det blev bilder!
Men iaf så var det jätte roligt och jätte trevligt, efter nåra öl så stod jag och sara och dansa på en pall i vardagsrummet och slutade aldrig skulle jag vilja säga, vi dansa som galningar och sjöng till all dess like musik.
När vi skulle ut så var det en jätte hård (Sten skulle ja tippa på) trappa med ett fett lager med is, och full å glá som jag var! så kom jag halvt springandes och skuttandes och drutta ner för hela trappen, jag har idag fetaste bulan på rumpan och jätte ont!

Sen for vi till notviken och sen drog jag och J hem, när jag kom hem kom jag på att jag inte ätit något så jag ville ha mat! Så vi gick till köket, jag tyckte att det var en jätte bra ide att steka lövbiff men det tyckte inte J så jag fick mackor. Och så skulle jag ta ett glas mjölk till det (Jag ska egentligen inte dricka det för jag har mjölkmage) och så sa jag " åh nu kommer jag få ont i magen" så J tog mitt glas och försökte dricka upp de före mig, hahahaha! (Samtidigt som han satt på golvet och förde en koversation med min hund, ibland kan man tro att jag har två husdjur! hoho)


ja det är mina ögon, bara lite omgjorda kanske?


Kommentarer
Postat av: J

Får jag bli din padawan?

2009-02-08 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0