På fel ställe

Som nu dom flesta vet så har jag en piercing i mitten av nedre läppen, btw så kom jag just på att jag haft den i 3 år nu, hoppsan. Iaf, till saken! De flesta som har piercing där får väldigt ont i tandköttet eftersom att piercingen kan "trycka ner" tandköttet så rötterna av framtänderna kommer fram, det gör ont men jag har aldrig vart med om det eftersom att min piercing inte trycker ner mitt tandkött, tvärt om! jag märker inte ens att jag har en piercing, ibland kan jag komma på mig själv med att ha det, knäppt nog.
Men nu är det såhär att mitt tandkött har mystiskt nog "åkt upp" på övre tandraden, ont som satan gör det, speciellt när man borstar..Nu till den stora frågan, hur har jag lyckats?


Kommentarer
Postat av: olle

det blir nog bara av sig själv så.. mitt tandkött har frätits när jag snusar :s. Det svider som fan.. Men man kan ju inte sluta. :s. Jag får väl räkna med tandlossning när man är 30 ;).

2009-02-05 @ 20:35:42
URL: http://steelneck.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0