Jag ger det ett försök!

2008 började och jag hängde väldigt mycket med Jimmi och andra måttsundsbor i början av vintern,
eftersom att jag inte minns allt så bra av någon anledning så blir det bilder!



Det vart även mycket fester med väldigt gamla vänner
och väldigt många nya!


Vi var i måttsund och åkte madrass och pulka m.m
Jag och Amanda gjorde mycket kul ihop!


Jag började umgås mer med Sara, mest i skolan dock.


I mars var vi på James Bond fest.
 

Kring vårtiderna fick vi ett ryck och flög ner till Sthlm!
Jag, Carro, Emil och Amanda!
Skulle egentligen se Good Charlotte som vart inställt.



Nu är sommarn här och jag och Sara sökte sommarjobb,
vi jobbade 2 veckor åt Sisu Idrottsutbildarna

Det var väldigt slött och vi gjorde mycket annat för att
fördriva tiden!


När jobbet var klart så vart det midsommar på Klubbviken



denna natt hände det även tråkiga saker som ledde till något bra,
iaf för mig. Saras hus brann ner..Och Sara flyttade praktiskt taget in hos mig,
Och jag fick chansen att lära känna världens bästa människa! Sara Nyberg


Sommarn gick och jag och Sara gjorde allt möjligt och ingenting,
vi badade och mös på Klubbviken, solade, grillade, festade,
satt uppe hela nätterna och enbart skrattade,
lindade in varandras ansikten med bandage och använde gardinstänger som käpp,
Ja denna sommar hade jag inte en enda tråkig stund!
provade även på att åka Wakeboard hos Fredde som ledde till att min rygg pajade totalt.
men värt var det!

80's party hos Jangen.   Båt från klubben

Vi spenderade många dagar och nätter hos Nyberg.



Jag syster och Sara åkte till stockholm och såg
Lars Winnerbäck, 18.000 pers på Zinkensdamm, Det var grymt.





Hösten kom, Gymnasiet började..igen., jag vart grymt skoltrött och orkade
knappt stiga upp på mornarna längre, kom försent hit och dit. inte bra.
Vart less på att det var så många 1or överallt.
Jag fyllde år, spenderade min födelsedag med Sara, Johanna, Carro, Emil och Martin.



Hösten gick, det blev kallare. Nu vart det väldigt mycket hockey för min del.
Fredde visade att han kunde, han färgade mitt hår!
tycker det är värt att nämnas!
 

Vintern kom fort och jag började jobba på
Quality hotell på frukosten, kul och slitsamt!
Vet inte vad jag ska säga om vintern,
har spenderat all tid i världen med mina vänner såklart och det har vart grymt bra.
Har lärt känna många nya människor och sådant!
..Detta var nog ett bra år men mest kommer jag komma ihåg sommaren!
Ett stort hjärta till er alla som gjort detta år!


Sista dagen på året, 2008!


Kommentarer
Postat av: rebeccao

vad var det där för bild på dig mig och sabina! aldrig sett den förr :D

2009-01-02 @ 17:25:32
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: Amanda

jävlar vad korthårig jag var :o

2009-01-02 @ 18:18:22
URL: http://niiemi.blogg.se/
Postat av: kristine : )

men shit, inte visste jag hennes hus har brunnit ner :S

2009-01-03 @ 22:34:47
URL: http://kristinenystrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0