My power is pure

Imorse på MDK:n så skulle vi ta reda på en "persons" uppgifter, vad denne tjänar, om den blivit anmäld typ, om den sitter hos kronofogden osv.. Vi valde såklart ingen mindre än Magnus Betnér, men när vi kom till skatteverket så var vi tvugna att veta personnummer så vi slog upp det på deras dator, och fick reda på Magnus mellan namn, tyckte att det var väldigt roligt, det var Lennarth! Sexige Magnus Lennarth Betnér! Oja.

..En sak till, Lärare Hans dissade min foto idé eftersom att det inte blev någon händelse utav det, fyfan säger jag! Less om något vart jag, vi har ju redan fotat en händelse ?? Ja..Han ska då bara ha massa händelser överallt. Jävla Hans.
men ett plus var att vi fick sluta webbdesignen halv 5 ist för 5 eftersom att vi var klara och It'slearing inte funkade.
(det hade just börjat funka men vi delade inte med oss om den informationen till våran lärare. Vi gick hem ist.)
Sen när jag kom hem käkade jag och såg Little Miss Sunshine med Mamma och Kjell.
Nu väntar jag på J och så ska vi väl hitte på något! Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0