poker face

Idag kan jag med glädje säga, as the matter of fact så kan jag faktiskt skrika: ALDRIG MER TYRANN!
Vi avslutade NK kursen idag, en lättnad försvann från min bröst och nu kommer jag aldrig mer ha Marianne Tyrann, så skönt. Vi skulle skriva en utvärdering åt henne och jag kan ju lova att jag var inte den enda som klagade! Nu är det gjort, hoppas för er andras skull att hon förändrar sig.

Nåväl, idag är det fredag och helg. Ska spendera kvällen med Sara men vad som ska göras är fortfarande oklart. Imorgon när det är lördag och man ska sova ut så ska jag upp före solen, helt riktigt! Ska nämnligen fota soluppgången om det nu blir någon och sen fota lillsis, aja. Vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: johanna

GRATTIS!!!!

2009-01-16 @ 21:16:06
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0