Rise and Shine

Hm..jag vaknade tio i 6 av att jag hade en mardröm om min mammas föredettas pappa, Ture. Han är egentligen en väldigt snäll gubbe men i detta fall var han grymt läskig!! Huvva.. Så jag gjorde nått som jag inte gjort sen vi bodde i krykbyn typ, jag gick upp och åt frukost med morsan! I flera dagar har jag vart sugen på havregrynsgröt, hm, och nu fick jag det! Det var fanimig gott också. Men till min stora besvikelse så var det inget vakna med the voice idag.. Däremot så har Kjell kokat kaffe och det satt fint som vanligt. Tycker att denna låten passar väldigt bra till denna morgon, eller den kändes mysig iaf:




Takida - Handlake Village

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0