What happens @ quality

Glömde att berätta lite grejer som hände på jobbet i söndag!
När jag kom så hade Anna och Lina jobbat nån timme redan så jag tog på mig jobbet att gå ut bland gästerna och plocka disk..Och vagnen vi ställer allting på går inte att smyga med, den låter förjävligt så ALLA ser när man kommer (rättare sagt, HÖR), vagnen låter DONK DONK DONK hela tiden man rullar den, ännu värre är det när det är skramlande porslin där på! Iaf så hade alla lagt märke till att jag plockade rent på borden.

Det satt ett killgäng vid några bord bort från vars jag stod, stockholmare, jag kunde inte ungå att lyssna på dom eftersom att dom hade ful dialekt och skrattade ungefär HAHAHAHAHA efter varje ord. Så då tänkte jag "Snart kommer jag tappa en tallrik eller mat eller nått på golvet så dom får skratta åt mig också" ..Så när jag böjer mig typ halvt under vagnen för att tömma en tallrik och ska resa mig igen så slår jag huvudet i vagnen och det typ skramlar och låter DONK(!!) .
Jag vände mig inte om.

..När jag kom killgänget lite närmare så sitter en av dom och upprepar konstant :
" ..A brother needs to breeeeeeathe" och skrattar åt det lika mycket varje gång.
Ingen av hans kompisar skrattar.
När han sa det för 5e gången började jag skratta, men tur som var så märkte dom inte det eftersom att jag stod med ryggen mot.
..Sen när jag skulle böja mig och ta upp nått från vagnen så hörde jag " Hello there..!" . Jag hoppas innerligt att det inte var till mig!

När jag kom lite längre bort i matsalen så skulle jag lyfta bort en barnstol ..Och den var tyngre än vad jag trodde så jag fick som inte balans med den så jag råka slå in stolsbenet jätte hårt i en surgubbes ben! gissa om han vart sur. Jag fick skämmas..

Kommentarer
Postat av: Maja

Ah jo men gör de:) Och kanske ngn där fler är med om du ids?

2009-01-20 @ 16:31:35
URL: http://majsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0