Your smile is gone; I've noticed it bad

Jag är helt slut! Festade igårkväll, dock inge hårt eftersom att Lina ringde mig och bad mig komma och jobba idag, var på jobbet från kvart i 9 till 14.09. Trodde det skulle bli döjobbigt, men tvärtom! Det var faktiskt skit kul att jobba idag, jobbade med roliga människor och sånna som är pratglada och pratar om istortsett samma saker som jag.
Lina berätta massa roliga saker från när hon var ung ( hon är 20 nu, haha), typ att när hon skulle smita in på krogen hade hon bara sprungit rakt in igenom vakterna! Hahaha. Och hon lyckades!
Hon är rolig, min chef! haha.

..Nu är jag tröttast i världen och ska se vänner, slänger upp bilder från igår senare! later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0