I samma stund så vaknar jag

Jacke skulle gå hem och duscha och äta och sedan komma tillbaka, under tiden skulle jag på stan med Carro, stan låg på örnäset.. Vi vandrade runt i en galleria som liknade väldigt mycket Birsta i S-vall, vi kollar runt och så, jag köpte en väldigt väldigt liten gris i tyg åt J, sen kom Emil för han skulle vara med Carro och det började mörkna, dom lämnade mig

och jag gick till någon slags vänthall för bussen och hör tre tjejer som står och "predrikar" om att det är jätte farligt att gå ensam på Örnäset, samtidigt som det är slagsmål utanför. Jag blir lite halvskraj men då ser jag Emelie, jag ropar till henne och frågar om hon ska ta 9an hem med mig men inte det.. Så jag tänker " men jag har ju överlevt detta förr ", så böjer jag mig ner och rotar fram något ur väskan, när jag reser mig upp kommer en kille och trycker en pistol mot mitt huvud och skriker. Jag vaknar upp med hjärtat på högvarv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0