Mr. Perfect don't exist my little friend

8h på jobbet, när jag var där själv imorse och hade absolut inget att göra och ingen att prata med. Då pratade jag med mig själv det lät ungefär såhär:

- Louise, nu finns det inget att göra..
- Nä jag vet..har gjort allt redan
- Men Louise, vi kan ta och plocka den rena disken!
- Jaa det gör vi!

..Jo så där stod jag tillochmed när Emma kom, tur som var så hörde hon inte!
Sen rullade dagen på, skojade det var tungt som fan. Men lite kändisar här och var..
För er (Carro) som var kär i Jonas från frusna män söker kärlek kan nu vara avis på mig!
Han var där, mehehe..

Vid halv 12 kom kocken, han var fett rolig! Har inte träffat han förr, han lyssnade på skönaste musiken, punkrock typ perfekt för att få lite ork i kroppen..Sen när artisterna kom för att äta lunch kom Emma in och sa att någon kändis var där, då svarade kocken:
- Ja vem faaan är det då?
..sen gick Emma ut igen och han upprepade väldigt högt " Ja vem faaan är deee"
Sen när Emma kom igen så sa han:
- Är det nån sån där soooongwriter eller? HEHEHE..Nä TACKA VET JAG LASSE BERGHAGEN!
(vi lyssnade just då på han, hahaha)
Jag stod mest och skrattade åt det hela, det var roligare när man var där än att läsa det!
Nä nu måste ja sova, ska iväg på -30 senare! Ciao.



Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a lier, you're a cheater, you're fool
Well that's just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don't exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I'm
definitely not alone, well I'm not alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0