Shape up

Brukar snabbt gå igenom dagens tidning när jag vaknar, skulle dock inte gjort det denna morgon! Fann något otroligt töntigt och värdelöst och helt jävla ointressant på första sidan plus hela jävla mitt uppslaget!



Helt jävla allvarligt alltså? Är jag den enda som blev upprörd? Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta, det skönaste på bilden är ju att hon i kassan är grymt nöjd! På mitt uppslaget stod det att han åt ett skrov med loka/ramlösa (NATURELL), nog finns det väl viktigare saker att skriva om än att Freddan åt hamburgare?. Det tragiska är att både NSD och Kuriren hade han som första bild....

(Ps, dom hade bokat bord..Hahahahahahaha)

Kommentarer
Postat av: e.

HAHAHAHAHAHA!

2009-03-12 @ 11:29:42
URL: http://ellenbetrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0