Jag kommer inte hem ikväll




Första och sista (ljug) gången jag har hatt på fest! Man fick inte ha den för sig själv.fan.
Den vart väldigt poppis och komplimangerna rullade in om den! Tacktack.





När de flesta begav sig ut drog jag en sväng med mina favorit män,
Nu ska ni veta att dom är väldigt snälla dom här pojkarna,.
Kalle: Lollo, minns du när ja träffa dig där vid bussen när ja cykla till jobbet?
Jag: Jaa?
Kalle: Då tänkte jag " åh en snygg tjej...ääh det var lollo.."

hahahahahaha! åååh Thanks you guuuuys!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE coolt att citera Martin Stenmarks äckliga låtar. INTe coolt ALLS! / The one and only Johanna

2009-05-26 @ 11:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0