Det snurrar i min skalle

Under förbandet så kände jag att jag började må illa som fan, blev varm. Vände mig mot syrran "fan vad jag mår illa". Det gjorde hon med så tänkte inte att det var så farligt. Sen står jag och kollar på scenen och allting börjar bli suddigt och försvinna, ser inget. Vänder mig mot syrran och tar tag i henne "Emma..jag ser inget" sen nästa sekund ligger jag på backen, vaknar upp igen av att E och J drar upp mig och drar mig ut från publiken.

"jag måste sitta ner, jag måste sitta!!"
..Sätter mig på backen och skakar som en knarkare som har fått slut på heroin. Shit, jag har aldrig svimmat förut. Vad hände med mig? det var inte ens nå tryck eller dåligt med luft. Men jag fick iaf en gratis dricka, korv och popcorn för att klara av konserten.

Kvällens konstaterande: Lasse är rågrym som vanligt, Lulebor kan FAN inte röja, publiken sög, jag vet inte hur jag mår egentligen.



Kommentarer
Postat av: Emelie

nasty! :S

2009-11-25 @ 23:49:34
Postat av: E

Hahaha :) va i helvete! Du pajar en L.w konsert med att svimma!

2009-11-25 @ 23:56:24
Postat av: Louise

E, nej jag svimma under förbandet, fick mat och dricka så jag kunde se hela lasse :p

2009-11-26 @ 00:22:06
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: E

Sött* :)

2009-11-27 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0