Första natten

Somnar, vaknar, svettas, somnar, fryser, skakar, somnar, vaknar. Hade så fruktansvärt ont i alla leder inatt, var sjukt öm på hela kroppen - som om hela skinnet dragits bort. Hur jag än vred och vände mig fick jag ingen ro. Somnade, vaknade 20 min senare. Då hade det blivit varmt, men törstig var jag och med ledvärken och huvudvärken kunde jag inte resa mig, ropade på mamma tusen gånger men hon hörde inget. Låg och gnällde och grinade av smärta tills jag somnade igen. Vaknade upp 30 min senare och gick vinglandes upp för att hämta vatten, de fick jag ro av och somna tills imorse när mamma väckte mig.

- Nu har jag hostat sönder mina lungor, fyfan för influensan.

Kommentarer
Postat av: Ewe

INFLUENSA!! :D

2009-11-10 @ 12:56:43
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0