Just a city boy

Idag är livet bra! Idag leker det som det ska!

Jag och S har inte träffats på länge så vi babblade mest i käft på varandra för att berätta allt nytt som hänt (jag är alltid den som avbryter henne och börjar berätta nått nytt). Efter skolan så gick vi och satte oss på smedjan för att vänta på K. Två killar kommer fram "Vill ni vara med i dagens fråga i NSD?" ..Jag svarar inte med S går med på detta. (Det innebär att dom ställer en fråga, du svarar och sen kommere i tidningen, detta heter egentligen ENKÄT.)

Pojk: Tycker du att vi ska dra tillbaka trupperna från Afghanistan?
Jag: HAHAHAHAHAHAHA!!
..Killarna småskrattar och fattar ingenting, blir lite generade också. hihi


Ps. Tack så mycket sambo;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0