No fucking food

Det finns seriöst ingen mat hemma, ingen frukost heller. Mina päron handlar typ..aldrig. Jag ska visa er vad jag har att välja på (observera att frysen är full av bär så ids ej ta bild på det.)


Första hyllan: Bara laktos produkter = inget för mig.
Andra hyllan: Kaviar, tom. Ost, slut. Räkor på burk, wtf?!
Tredje hyllan: Soppa och ägg, säger väl allt?
Sista hyllan: Sylt, ja vafaan ska jag med den till?

Varför har vi en tom kaviartub och en ost som är slut i kylen? Jo, för att jag är så awesome så att jag inte orkar slänga grejer när dom är slut. Jag är en sån som alltid ställer in tomma mjölkförpackningar i kylen så att nån blir pissed när dom märker det. Hihih. Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

du kan ju göra räkmackor ^^ :D

2009-11-24 @ 19:48:54
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0