Vadå godnatt?

Trodde jag på mig själv när jag sa godnatt eller? Nä, klockan är tre och jag är vaken.

Bara för att ni är så jävla intresserade så ska jag berätta mina planer för morgondagen (Alla skriker JAA fan vad kul, i know..). Jag ska, till skolan 8.15 för en engelskalektion. Sen ska jag..*trumvirvel* gå och införskaffa Bobby's shampoo, för det ska tydligen vara jätte awesome. SEN..dam di dam, ska jag. Gå hem och sova? WHAT UP, ovanligt.

Sen senare..hihi. Ska vi ut och äta middag på...*trumvirvel igen* ALLSTAR! ..Sådär ja, då vet ni. Nu sitter Pasi och försöker få mig till London, då är det dax att sova för annars kommer jag boka en resa till the big L. "Nothing good ever happens after 02.00"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0