When the bombs come down, we will make it alive

Missade gymnasiebussen. Nästa buss går 08.07 lika med att jag kommer komma försent till nationella, ringer S och ber hon varna läraren. Bussen är 3 min sen, vilket gör mig ännu senare. När jag kliver på är det en nybörjar tjej, de syns. Hon kör föörjääävla sakta. Alla i hela jävla bussen ska av på varsin hållplats hela vägen till stan. Hon kör som en kärring. På shopping bestämmer sig en snubbe att kliva av precis när dörrarna ska stängas. Hon kör fortfarande som en kärring. På smedjan ska hon precis stanna och öppna dörrarna, när hon plötsligt bestämmer sig för att fortsätta köra, sa jag KÄRRING? Blir så arg så att jag inte ens kan lyssna på musik, sliter ut hörlurarna och springer till skolan.

Väl framme och sätter mig. Får jag en fet hostattack, hostar i tio min och stör hela rummet. Vid detta lag var jag så förbannad att det tog mig ett tag att kunna börja skriva. Blir irriterad på min egna hosta, går till toan för att dricka vatten. Det går över. Sen kommer spänningshuvudvärken av att jag hostat så mycket. Sen ont i öronen. FUCK!

Kommentarer
Postat av: E

hehe, jag småler över den frustration du måste ha levt i denna dag.xD

Men samtidigt förstår jag dig mycket väl och kan därför inte göra mindre än att tycka synd om dig!



/Sambo

2009-11-18 @ 17:11:34
Postat av: Louise svarar

Hahaha tack! Kul att någon tycker synd om mig iaf.

2009-11-18 @ 21:55:21
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0