Allstar, starall, ratslla

Jag var så sjuk emot att gå ut igår "Nej jag ska inte med, fan vad tråkigt." Men likförbannat följde jag och som vanligt vart kvällen awesome. Vi träffade många sthlmare som var här å plugga .."Är det sant att det blir kallare än såhär?!" -"Men lilla gubben, det kan bli uppåt 30- ..Nu är det fortfarande varmt ute". Sen stod jag även och härmade deras dialekt för det tyckte jag var en bra idé tydligen.

SEN!! Träffade jag en kille som började prata om massa gamla lärare; Ulf, Rolf, Tyrann osv..
Jag: Asså..har du gått media?!
Han: Jaaaa?
Jag: Jahaaaaaaa! Ja jag har också haft tyrann blablabla
Han: Jag gick i klassen som startade namnet.

NU har jag alltså träffat på en av grundarna till öknamnet TYRANN! hihihi.


Här har ni en av grundarna, åh vilken historisk kväll!^


Två snubbar från ..S-vall eller Sthlm stod och rökte pipa och ville att S skulle smaka.
Jag: Neeej sara! Du vet aldrig vad det kan vara i den.
Dock var inte jag svår övertalad att bli den första som smaka och det var bara vanlig tobak som tur var! Snubbarna tyckte det var asballt att stå ute och chillröka pipa och visst ser jag väl lite småcool ut? Eller det kanske bara är för att jag alltid är awesome. Hahaha.


Innan vi skulle in på Allstar så råkade vi av en slump dissa den här mannen. Dom kom bakom oss och ropa "heej" och vi ba "HEJ MÅSTE DRA" och sprang typ. HAHA, elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0