Hahahahaha!

Om 6 timmar ska jag sätta mig på tåget med världens roligaste människa (jag) och Emil och Carro. Jag ser hela resan framför mig. Alla tre är sjukt slitna, jag är elak och fotar dom hela tiden och E upprepar citatet "man schluta vifta med kameran" och så gör han den där minen som bara han kan. Jag kommer vara på mitt bakishumör vilket kommer bli att jag inte säger något annat än " HAhahahaha hohoohhihihihahahahheheheahahahahahaha" ungefär. Emil kommer även trycka minst en chips påse själv.

När natten faller och alla vill sova så kommer jag fortfarande att skratta, carro kommer bli sjukt arg på mig och säga "Lollo allvarligt ge dig nu" vilket jag tycker är det roligaste som finns och kan då inte hålla igen utan jag börjar skratta..Sen efter några minuter hör man emil "hihihihi" och så är allt igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0