Jag kan skratta åt mig själv

Inte är det många som förstår min och mina vänners humor, ni skulle förmodligen inte heller förstå den. Ikväll hos J så skulle jag skämta lite med hennes lillebror Christoffer som spelade vääldigt hög musik i rummet intill, skickade ett sms till han, "Hej! Skulle du vilja vara vänlig att sänka lite? Vi försöker studera :-) / Louise & Johanna" ..Han förstod inte att det var ett skämt och sänkte volymen, ho ho ho.

Igårkväll så satt jag hos C och hon satt och pratade med cribban. Då kom jag på den roliga idén att göra en vattenkammad mittbena och presentera mig som hennes nya lärare Jörgen! ..Hon skrattade tills hon kissade ner sig och sa sen att jag var så ful att jag skulle dra hem! Tacktack.

Ett annat tecken på sjukt trist humor;


Min trista humor är dock den roligaste, inte många som kan sitta hemma själv och skratta åt sig själv!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahahahaha den där filmen är typ den roligaste film jag någonsin sett!!! :D

2009-10-10 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0