Success is 99% failure

Om man ska sammanfatta min dag på jobbet; Jag vet vad ordet failure betyder.

Här kommer Louise, ska gå in med maten. Tappar ett porslinbläck på golvet, det går sönder och all frukt i den far på golvet. Efter rasten plockar jag glas, tappar ett - kras. (vid detta lag tänkte jag att om nått mer går sönder nu slutar jag.) två minuter senare tappar jag en kopp - kras. "MEN HEEEELVETE!" ..Aja tänker jarå, går för att hämta en back med koppar, tänkte be någon annan men jag tänkte "I can('t) do it"..Går igenom köket och någon jävel har tappat en liten tomatskiva på golvet, den halkar jag på och flyger rakt ner i stengolvet på knäna med backen koppar. Aj som Fan.


Aja, det hade ju kunnat vara värre ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0