We are eternal

Sitter och pratar med mackanboy om att jag flyttar nästa år. Han vill dock inte det, "Nej jag vägrar förlora dig till norrmännen" Jag ska bestämt stanna här med honom, men Marcus lilla jag vägrar att bo kvar här förstår du! Sen säger han att gud straffar mig (Fick helt mysko ont i handen) för att jag vill åka. Nu ska han även boja fast mig i han ifall jag försöker flytta, det gick inte ens med "Men tänk på att du kan hälsa på och du vet ju hur snygga norska tjejer är?;)" NÄ inte ens det. Men jag är ledsen att göra dig besviken, jag far så fort jag kan!



- 12mm. Nice!
- That's what she said.


Med att döma av bilden, förstår ni vad det egentligen pratas om?

Kommentarer
Postat av: sara

Jo vet. Men jag tycker ändå det verkade vara mesigt därinne. Vissa verkade ju inte ens bry sig.

2009-10-09 @ 00:44:27
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0