Viva la gloria little girl

Norrmannen som sagt.
För att få ut kaffe ur våran kaffemaskin på jobbet så måste man hålla inne knappen.

Norrman: Nå har vi trykket to ganger, og det vil ikke komme kaffe
Jag: Jo men ni måste hålla inne knappen!
Norrman: Ok, men da bør du skrive et notat, og lagt ut her! Jeg er norsk, og forstår ikke denne ting
Jag: Nä men vi har ju ingen på svenska heller! ..norrmännen stirra blankt på mig.
Jag: Hehe ja men nu vet ni!


..Senare när jag stod ute i buffén så kom norrmannen fram till mig,
Norrmannen: Har ni eggogbason?
Jag: ehe..va?
Norrmannen: eggogbasoooon?
Jag(generad): vaaaa?
Norrmannen: eggogbasoooon???
Vid detta lag ser jag jätte förvånad ut och fattar noll.
Norrmannen: Nä skoja bara, ägg och bacon:)
Jag: Jaaaaaaaaaaaaaaaaha!! jo det har vi:D

..Sen hör jag skratt från norrmännens bord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0