Death cab for cutie

Somnade som vanligt på gräddhyllan, mamma kom och väckte mig när det var dags för lunch och för ovanlighetens skull så vart jag arg. Konversationen slutade med "Ja Louise, du är så duktig ..MED ETT JÄVLA HUMÖR!" Heh..

Annars så har min precious mamma köpt ett par studentskor åt mig, nu väntar jag på att hon ska komma hem så vi kan köpa min klänning också! Eller ..beställa då.


Nä, nu väntar jag på ett viktigt samtal från Jay, hon hade något att berätta som verkligen inte gick att ta via msn. HMH! Vadan detta nu.

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Follow you into the dark.. Chef låt.

2010-04-01 @ 16:18:44
Postat av: Louise

Indeed.

2010-04-01 @ 17:48:07
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0