You kids have fun at school!

Fan vad jag kommer sakna att börja morgonen med en kaffe från fiket för 5 kr, för att sen skvallra med Sara hela första lektionen, svära åt dom där jävla häftena på Multimedialektionerna, tävla om vem som hinner slå på spotify först så man får ha sin egna musik spelandes i datasalen, somna på lektionerna eftersom att man fått för sig att dygna natten innan, jag kommer sakna skola24 där man kunde sjukanmäla sig hela tiden.

Jag kommer sakna min konstiga klass, som inte alls var tight men allt förändrades under studentveckan, bättre sent än aldrig? Jag kommer sakna tryggheten att ha en stor klass att gå till, jag kommer sakna att svära åt fotoskrivarna som inte duger till nånting. Jag kommer sakna att det är iskallt i fotos datasal. Jag kommer sakna Emelies jävla alienhistorier. Så, till er nu som börjar gymnasiet och framför allt Medieprogrammet, lycka till! Det kommer bli sjukt kul, även om det inte alltid känns så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0