Let's make a list

Dagens humör: Rastlös
Dagens mående: Jävligt mätt, huvudvärk som vanligt men annars bra.
Dagens borde: Gå till skolan och göra det jag ska.
Dagens frisyr: Jävligt risigt, utsläppt, ofixat
Dagens smink: Har inget smink idag, kanske därför tanten på konsum röck till.
Dagens klädsel: Svarta tights, svart linne, ser ut som att jag har en dress på mig.
Dagens planer: Ligga i sängen hela dagen, blev det.
Dagens materiella vill ha: En ny kamera. Det vill jag dock varje dag.
Dagens fundering: OH, den kan jag inte skriva ut här.
Dagens beroende: Kaffe, men så är det väl varenda jävla dag.
Dagens tråkigaste: Att ligga i sängen och se film hela dagen. Eller, äta mat.
Dagens längtan:
tisdag, tisdag, tisdag, eller lov?
Dagens superlängtan:
Två saker: MAJ & STUDENTEN.
Dagens tidning:
NSD.
Dagens låt: Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0