Let's make a list.

Person som följt mig genom livet: Johanna, blir väl 13e året nu?
Intresse som följt mig genom livet: Fota tror jag, fick första kameran vid 3-4år.
Nyfunnet intresse: Ptjaa, ingen aning?
Nämn ett föremål du inte kan vara utan: Mobilen. Lätt.
Är du politiskt aktiv? Ja, höger för livet! ..Eller?
Vilken är din sämsta egenskap? "Jag har alltid rätt"
Bästa då? I can keep a secret.
Nämn en sanning: Jag vill vara som spindelmannen.
Nämn en lögn: Jag ska bo kvar här.
Beroende: Gstad och allt vad det innebär. 
Hatkärlek: Tv-serier, for sure.
Morgonhumör: Prata inte med mig så dödar jag inte med blicken.
Vad gör du när du blir ledsen? Umgås med Carro eller Johanna tror jag.
Vad är skönhet? Berätta för mig när du vet.
Vad är lycka? När man lyckas, eller någon annan i min närhet gör det.
När var du senast riktigt full? Nyår. Eller kanske juldagen, dunno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0