Details in the fabric

SISTA SOM:
1. Du fick en puss av? Emil (lill'bro)
2. Sov med dig i samma säng? Jay tror jag!
3. Du delade ett riktigt skratt med? Jaaay.
4. Du gick på bio med? Jay där med.
5. Du höll i handen? Sara (Lill'sis)
6. Du gick på stan med? Emma
7. Du delade en pizza med? Ej delat men var och åt med Nicklas nån helg.
8. Du ringde? Jacke, av någon konstig anledning.
9. Skickade ett sms till dig? Det kan jag inte säga. HEHE.
10. Du kramade? Sara, syster.
13. Du skrev med på msn? Sara, Nicklas, Elin.
15. Du åkte bil med? Mattias.
16. Gav dig en komplimang? Någon av mina vänner!
17. Du kollade på film med? Hum, vetkke!
18. Du åt med på resturang? Länge sen jag gjorde det.
19. Betalade något åt dig? Jay, kaffe på roasters.
20. Grät inför dig? Tänker inte hänga ut honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0