Idag är jag på bra humör så låt mig prata på.

Egentligen borde jag inte vara hemma ikväll, för när jag är bakis så pratar jag i ett. Skrattar även åt allt. Men, har man inga pengar och inga vänner så får man sitta hemma. Nä, nu ljög jag om det ena.

Annars då? HAFT ETT TREVLIGT LOV? Oj, nu spårade det. (jag sitter och pratar med mig själv känner jag) Jag har haft ett trevligt lov, avslutas på måndag. Då börjar sista terminen på sista året, fick ett svagt wihuu.. när jag sa det igår till tjejerna.

Mitt favorit ord just nu är eller! Så underbart ..Eller? Annars så har jag en gulblå fotknöl, ont som fan. Vad gjorde jag? Om någon sett mig slå mig eller så, hör av er! Mitt nummer är 112 ..Okej det var lame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0