Let's make a list

Vet att det är jobbigt att läsa men det är en bra sysselsättning och jag måste fördriva 1,5h innan skolan börjar, plus att mina svar inte alltid är heelt sanna, hoho.

Namn: Louise Andersson

Kallas för: Lollo, Lollan, Lewis, Lol, Lodi, Lolis, you name it.

Stjärntecken: Sjöjungfru som jag sa när jag var liten.

Höger eller vänsterhänt: höger

Piercingar: Läpp, samt öron men det räknas inte.

Tatueringar: En, eller två? på ryggen

Längd: Vetkke, N gissade på 175 så säger väl så.

Skostorlek: 39

Hårfärg: Svart atm!

Fräknar: Får typ 4 st på sommarn.

Motto: Har inget men gillar "skjut upp det till imorgon"

Kär? Jo, i AVA.

Önskar du att du bodde någon annanstans? - Behöver jag ens kommentera?

Tycker du att du är attraktiv? Ja, man måste väl tycka om sig själv?

Dricker du? Nä jag överlever på endast mat?

Vilket schampo använder du? Bobbys och Sebastian tror jag det heter

Vilken parfym använder du? Luktar godare utan ^^,

Vad är du rädd för? Att vakna upp när jag är 40 med ångest.

Gillar du att tvätta? ..seriously?

Gillar du berg- och dalbanor? Skrek som fan sist så nja.



Favorit…

Låt: Call to arms.

Sak att göra: Fota? Vet fan inte

Sport: FOTBOLL! ..Men att se på; Hockey

Dryck: Kaffe, yes.

Kläder: Jeans som fan!

Film: Hm, Taken är bra men åh.

Bil: Really don't care, så länge det inte är 240

Serie: Entourage.

 


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Mja tror det jo.

Ljugit för någon? story of my life. HAHA.

Varit i slagsmål? Jo, fast jag slog aldrig.

Blivit arresterad? Japp. Lillfjortis.



Senaste…

Filmen du hyrde? He's not that into you

Filmen du köpte? Tokyo drift

Låten du hörde: A little's enough

Låten du laddade ner? Ingen aning, nått år sen.

Personen du ringde? Johanna Sär

Personen som ringde dig? Johanna Sär

TV-program du såg? Paradise hotel ;)

Person du tänkte på? Johanna, för att jag skrev hennes namn just.

Boken du läste? "läste" the reader på engelskan.

Personen du fick e-mail av? Quality Hotel

Personen du fick brev av? Nån undersökning jag vart med i.

Personen du fick sms av? Elin Mp

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Mammas: söndags, pappas: nån helg sen.

Saken du köpte? Godis, för mammas pengar.

Vad har du gjort idag? Duschat, druckit kaffe, so far so good.

Brukar du svära mycket? Jafan, hääähä.

När stiger du upp på morgonen? 06.00 ringer klockan, jag stiger upp kvar i 7 kanske.

Vad har du på dig? Tights, shorts, linne och skjorta.

Vad ska du göra ikväll? Förmodligen försöka hålla ögonen öppna.

Vad är du allergisk mot? Laktos

Var har du ont? Fotknölen :)

Använder du hårspray? Sällan!

Kan du stå på händer? I vatten?

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan bråkan

Salt eller socker? Salt, mm-mm.

Gillar du ketchup? För mycket

Är du glad nu? Haha faktiskt, dansade i duschen.

Var du glad igår? Haha jo, faktiskt.

Vad dansar du till? Det som spelas?

Stockholm är… ? en finsk huvudstad!

Göteborg är… ? nära mitt nya hemland

Spaghetti eller makaroner? sprolla

Land du vill besöka? Norge först, sen aussie tror jag, sen thai och Usa m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0