Hold me like you never let me go

Nu ska ni inte vara ledsna för att jag lämnar er ett tag. Åker som sagt till Sundsvall 07.40 och kommer inte ha tid till att blogga 35 ggr per dag, men jag är hemma igen om några dagar med bildspam. Undertiden jag inte är här och skriver skit så kan ni underhålla er med följande bloggar:

Storstadspojken - Otroligt bra humor & Blondinbellas dude.
Johanna Sundberg - Min konstigaste kompis, dryg vardag och ironisk på alla sätt.
FFML - Är det en blogg? Äh, läsvärt iaf.
Godtyckliga Gatan - Sjukt bra på att rita, vart får han allt ifrån?
Tyra Sjöstedt - Den roligaste av alla "modebloggar"
Sara - Allt mellan himmel och jord skulle jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0