Paul Hansen & Café opera

Helgen har bestått av föreläsningar.

Jag trodde att det skulle vara tråkigt, faktiskt. Men, det flesta var sjukt intressanta. Vi gick och såg/lyssnade på Paul Hansen - Världens bästa pressfotograf. Trodde det skulle vara randombilder som han tagit men så var det inte. Jag var inte den enda som grinade när föreläsningen var slut och jag förstår verkligen varför han blev utnämnd till Världens bästa.

På lördagkväll var det trerätters middag som sagt, och prisutdelning till diverse journalister etc. Efter det så var det fest, vi träffade på väldigt trevliga människor från Värnpliktsnytt. Vi dansade tills sminket rann, frisyren förstördes och fötterna inte bar upp benen längre. Fy helvete så kul jag har haft i helgen. Bilder på detta kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0