Att betygsätta en artist.

Tänk vad roligt att ha Laila Wahlgrens (fd. Bagge) jobb, sitta och bedöma folk på hur kassa dom är på att sjunga, men samtidigt ta fram dom som är riktigt bra. Jag tycker om hela Idolgrejen, fast vad händer med dom som vinner? Vad hände med Daniel från 2005? Vad hände med Markus Fagervall?

Som jag ser det så är det 2an som alltid lyckas bäst, typ Darin i detta läge. Fast vart är Erik Grönwall, och Calle Kristiansson nu? Det var ett tag sedan jag hörde något av dom.

Anyways, det jag ville komma fram till var att Lailas jobb verkar vara grymt, även då Andreas och Anders, men Laila är ju female and so am I. Jag ska ha ett liknande jobb i framtiden. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0