Let's make a list.

Lovar du att vara ärlig? Möjligen.

Du heter: Hanna Louise Andersson

Smeknamn: Lollo, Lollan, Lottlis, Lewis, allt som börjar på L.

Låt som när du är ledsen sörjer till: När jag mådde som sämst en tid så var det Owl City - Vanilla twilight.

Beroende av: Sova, fan vad jag älskar att sova.

Vad tror folk om dig: Garanterat att jag är dryg, eller konstig.

Stämmer det: Dryg stämmer inte, men konstig är jag, haha.

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår, leende eller fotografin.

Vad säger du för att imponera på någon: Behöver inte säga något.

Hur imponerar man på dig: Vara sig själv (Jävlar vilken klyscha)

Brukar du skratta för dig själv: Jag skrattar alltid med mig själv och åt mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Fyfan. Tänk dig jag då som hade tänkt jobba 64h på 7 dagar men nu skippar jag ju 12 imorgon"

Var bor du: I Lewlewå.

Trivs du där: Mmh, jag är som gjort för kyla.

Äger du några converse: Jo, två styckna.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin, fohelvde.

Brukar du bli för full: Det händer, även om man alltid ska "tare lugnt ikv"

Är du allergisk mot något: Jo, killar som "vet" att dom är snygga. You know what I mean.

Hur svarar du i mobilen: Hej det är kungen.

Brukar du komma i tid: Jag kommer alltid i tid, hatar folk som kommer sent.

När mår du bra: När jag gör exakt som jag vill.

Vanligaste färg på dina kläder: svart.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

Är du blyg: Ingen tror mig men ja, det är jag!

Sysslar du med någon idrott: Går upp och ner för trappen var dag.

Är du nöjd med ditt liv: Fråga igen om 10 år.

Är du bortskämd: Verkligen inte, har aldrig varit och kommer aldrig bli. Tacka fan för det.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag tror ärligt inte att man kan ha det bättre än mig på den fronten.

Vilken tid gick du upp idag: Schyssta frågor ändå.

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sover oftast hos Wille.

Har du strumpor på dig nu: asså wtf?

När grät du senast: Idag, av smärta. Nä jag vet inte, någon helg sen.

Har du piercing: Jo, 8 stycken om man räknar alla jävla hål i öronen.

Vill du ha barn: Om den är lika söt som mina småsyskon.

Är du flygrädd: Nej, det är fan fett coolt!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten?

Vilken är din favoritglass: Min mage gillar inte laktos, det säger väl allt?

Vad äter du helst när du ser på film: Beror på vilken tid det är på dygnet.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLL FTW!

Vilken ögonfärg har du: Svarta, eller blå.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jo, för ett år sedan! Då jag hade influensan.

Senaste låt du hörde: The used - I Caught Fire. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Patrik

"Hur svara du i telefonen" - Hej det är kungen. DET SKA VI FAN I MIG TESTA!!

2010-10-23 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0