Fattiga jävla du.

Innan jobbet tog jag en sväng på myrorna för att finna en ny väska och kaffeburk.
Och hur billigt är det inte på myrorna? Skeetabilligt. Billigast i stan.

Men det tyckte tydligen inte den vidriga kärringen som var där och upptäckte ett pytte hål i hennes tröja.
Snabbt började hon uttrycka sin ilska om huur jäävla dåligt det var att dom inte kunde SÄNKA priset..
Hon som jobbade förklarade lugnt och tydligt att det är inte hon som bestämmer priser och har inte makten att sänka.
Men likförbannat fortsätter kärringen i några minuter "Ja det här var ju jääävligt dåligt. Jag vet att ni kan sänka priset!!!!! ..Så jävla dåligt alltså, det är ju ett STORT HÅL.. Jaja, jag köper den väl trasig då men DET ÄR RIKTIGT DÅLIGT"

..Och då till min fråga, har folk ingen skam i kroppen? Dom ska ha allt så billigt som möjligt och inte en spänn däröver.
Åh vad jag skämdes över att ens vara i samma affär som denna kvinna. Herre-jävla-gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0