Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

I söndags slog det mig "Jag måste hem. Det spelar ingen roll vad det kostar eller krävs. Jag måste hem." även kallat hemlängtansomfan. Funderade lite under nattens gång hur det skulle gå, jag hade ju trots allt börjat på ett nytt jobb så det kändes ju jävligt skit. Iaf, måndagen kom och såhär gick det till:

8.45 - Kom till jobbet och pratade med chefen och sa exakt hur det låg till. Eftersom att han är jävligt snäll så förstod han mig och sa att jag gjorde rätt. Kramade alla hejdå på Salecom, världens härligaste människor!

11.00 - Kom tillbaka till Djursholm, spammade Carro för att jag var tvungen ha skjuss från kallax. Kollade flygen och det gick ett klockan 15.10, bokade och innan klockan slog 13.00 så hade jag packat ihop alla mina saker och börjat släpa väskor till Arlanda.

..Så jag är hemma för att jag inte vill vara på något annat ställe än hemma i Luleå just nu. Det var riktigt skönt att sticka iväg på obestämd tid och göra något nytt, men när hemlängtan slår in så är det ingen idé att kämpa emot den för då blir man fan bara olycklig! Så nu är jag hemma igen, home sweet home.


Sen en liten rad till min fina Amanda, tusen tack för att jag fick bo hos dig! Guld värd är du. Peace. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0