Har jag fel?

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"

Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.


Har jag fel?

TYCK TILL.

Kramis
"

- Den spamkommentaren fick jag just. Så jag gick in på hennes blogg för att se vad hon skrivit om denna man. Hon har skrivit ut att han är en mördare. EN MÖRDARE?!

Denna pappa kommer förmodligen aldrig mer kunna sova gott om natten, han kommer säkert ha ångest tills han själv dör. Han var säkert världens bästa pappa, men även dom bästa av pappor gör misstag. Och han kommer få leva med ångesten resten av livet som "straff". Är inte det NOG? Ska han hängas ut på diverse mammabloggar som mördare OCKSÅ?! TROR NI INTE ATT HAN GÅR IGENOM NOG?

Jag skäms över denna tjej som kallar honom mördare. Han har iallafall ånger.
Tänk alla missbrukare till pappor som utsätter sina barn för psykisk och fysisk våld utan ångest. Tänk dom som slår sina barn. Dom som våldtar sina barn. Tänk dom som gör det utan att bry sig. Tänk dom som förstör sina barn för alltid genom att utsätta dom för hemskheter när dom är små. Tänk dom som gör det utan att bry sig. Det är dom som förtjänar att bli kallade Mördare. Det är DOM som inte förtjänar att ha barn.


Update: Tjejen ändrade sitt inlägg och tog bort att han var en mördare. Men jag tänker ha kvar mitt inlägg. För någon borde faktiskt försvara denna man litegrann, trots att det som hänt är hemskt. Så förtjänar han ett litet försvar från någon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, du har helt rätt. Men glöm inte att kvinnor kan dom också, både ljuga och begå brott mot barn. http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5932061

2011-05-24 @ 19:20:21
Postat av: Louise

Nej absolut inte, läste den där artikeln. Riktigt hemskt!!



Men eftersom att det var en pappa som detta hade hänt så kändes det mest logiskt att skriva så som jag gjorde.

2011-05-24 @ 21:54:57
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: anneli

fick den spammkommenteraren också.. jag finner det hemskt det som skedde.. men samtidigt, jag undrar vart hans huvud var när man lämnar/"glömmer" sin dotter?

2011-05-25 @ 12:52:05
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0