Världens längsta historia.

Har haft en asnajs påskhelg. How about you?
Middag hos pappa i lördags, förfest hos Bea efter det. Sen drog vi alla ut på Allstar, som faktiskt var roligt för en gångs skull. Hela gårdagen spenderades i Haparanda, IKEA you know. Sen var vi förbi mormor och efter det var det påskmiddag hos Olaussons. Mycket mat och mycket gott. Skulle just lägga mig i sängen igår då Sara övertalade mig att komma på fest istället. Har ju semester så, vafan? Drog dit och sen for jag och Carro och pratade skit över några glas vin på krogen och sen tillbaka på efterfest. Kalaset slutade klockan fem och nu ska jag fortsätta njuta av semestern. Så nu vet ni vart ni har mig. Peace, love and efterfest på fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0