I would walk 500 miles.

trött trött trött, värt värt värt :D
Jag och José har vart ute och gått i mer än 1,5h, fifan :F
Först gick vi till stan och gick typ runt hela stan (Nästan (A) )..sen gick vi via kvantum och hem!
Vi mötte Emil & Carro i stan också, dom var ute och dumsnurra =)
Måste säga att jag och Josse var extremt mycket hurtigare än dom!;)

När vi kom hem typ prick 21.00 så såg vi på "Sanningens ögonblick", fyyfan vilka frågor alltså..
"Tycker du att det är din pappa som har splittrat familjen?"
Han svarade " Ja det tycker jag"
Och så sitter pappan däär!:/ fyfan vad ledsen han såg ut, men sen höll han med om att det var sant så.. men ändå, han var helt tårögd jue :o
Sen var det ju lite kul när han fick frågan "tycker du om att klä dig i kvinnokläder?"
Och han svara ja :D Hahahaha!;)
Syötpojk.

..Emil ringde nyss och fråga om jag skulle komma ut och jobba på cancern men ides verkligen inte, har precis duschat och är freeesh! och dricker gott the (A)..emma jag tog av ditt..do not kill me?
Imorgon antar jag att vi ska göra klart filmen? Jag hoppas då det, är nyfiken på hur den kommer bli :D och om Jan-Ivar kommer fatta början xD haha!

Aja nu ska jag ta mina trötta ben till sängen eller nått! cya (;

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0