Ödet var min väg.

Snart är jag i sthlm och ni är kvar i kalla luleå!

Lovet gick fort, som alla lov gör. Jag gjorde nåra roliga grejer iaf, var typ med Anders, Filippo och Amanda hela veckan, har varit lite med rydas också..¨
Har varit på tjejmiddag hos Signe  med tjejerna från klassen också =D, vi spela hon slukades av vargen, åt tacos och marängswisch ( vet inte hur man stavar det ), det var riktigt trevligt :D
På lördag morgon gick jag och amanda upp 7.00 för att fara på Idol audition ( jag sjöng inte!!).. Amanda skulle sjunga men det gick inge vidare för henne, trist som fan för hon sjunger extremt bra! =)
På kvällen bjöds det på vin och charader hos johanna, sååå jävla kul var det!
Närvarande var jag, carro, amanda, johanna, rydas, jonas, mys, jimmie, jonas 2, lidde, pirre, angelica, ante, robert och filippo =) riktigt rolig kväll! och charader blev typ as poppis =D haha!
På söndagen var jag och ryds lite bakis så vi beställde bakispizza från pizza.nu, fett enkelt och bra :D haha, ska lätt göra det fler bakis dagar ;)
..Snart ska jag upp till Jossan och käka tårta för den stumpan är ett skämt! ( hon fyller år 1a april! ;p)
.. Imorgon har vi mentorsdag så den dagen lär gå snabbt och sen äre torsdag, och det brukar också gå snabbt, sen äre fredag och då flyger jag till sthlm :DDD.. kommer dock hem på söndag igen men!..

So long suckers (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0