Products in a free world.

Hemma igen, fett tråkigt att komma hem till snö när det har varit barmark och sol hela helgen!:)
I fredags gick vi på stan heeela dagen, egentligen skulle vi göra nått på kvällen men typ vid halv 9 var vi så jävla trötta så vi drog hem till spånga och såg film och satt ute på balkongen och chilla typ hela kvällen =)
På lördagen vakna vi halv 9, var tvungen att stiga upp tidigt när man inte har hela dagen på sig..
kring 11 var vi i stan igen, gick på stan till typ 6 tror jag, sen for vi till spånga igen och käka sushi :D
kring 20 i 9 for vi till centralen för att ta tåget hem 22.00 :(

Men det har vart underbart jävla väder i sthlm och vi ses snart igen ;)

.............

Kom hem kring 13.00 till Luleå, rydas hämta mig och vi for och käka hot chipotle på max, fett jävla gott efter 15 timmar på ett tåg kan jag då lova!..
Sen for vi och köpte hårfärg så färga vi håret ( likadant;) haha)
efter det somna vi och vakna kring halv 9 och for och köpte snus och cola, nu sitter jag här.. trött som fan och funderar på att klippa lugg :D sen ska jag se film med emma! Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0