Till rytmen från babylon

Vad är det för en dag ? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Emil's födelsedag,
HURRA HURRA HURRA!
Grattis storpojken, 18 år =D
.. Har vart på staden hela jävla dagen känns det som, skulle leta en present till Emil - hittade dock ingenting så det blev en fickplunta som såg ut som en bensingrejkommerintepåvaddetheter!
 < så ser den iaf ut ^^
Sen 17.10 så for jag och carro till rutvik, inte varje dag man är där men 3mil fyller ju år så (:,
där åt vi en förjävla go smörgåstårta! MMMMMMMMmmmmmmmmm!:D
for hem kring 20.45, eller for och hyrde film med rydas, Mr.Woodcock ( TRÄKUK?:O haha)..He'n var väl rätt OK :p
inte det bästa jag sett men ^^.
Har ätit nå vidiriga chipswannabe grejer..åt även fast dom inte var goda :p
Nu är jag svullet mätt och vill sova för jag är så jävla troett!
Imorgon ska jag och käka middag hos fadre, Mmm :) länge sen jag träffa mina älskade emil & Sara :D (grammtik fel? jaa)
Jag kommer alltid på så jävla mycket  grejer att skriva och smarta argument när jag sitter på bussen, men när jag väl kommer hem till datorn så har jag glömt allt! så inget smart skrivet idag heller! Goodnight gott folk!
image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0