alla som dansar är våldtäkts män!

Ja precis,  "alla som inte dansar är våldtäktsmän" dök just upp i högtalarna, brukar inte lyssna på den nej! Men iaf så tänkte jag..Att även dom som dansar ser ju fan ut som våldtäktsmän, förutom tjejerna då som gärna putar med läpparna lite extra och sen ska killarna gärna ha en sån där äcklig jag-vill-inte-möta-dig-i-en-mörk-gränd-blick, hm. så jag skulle nog säga att det är dom som dansar som är våldtäktsmän! finns ett bildbevis (på mig) på pixbox någonstans men vars tänker jag inte avslöja!

Kommentarer
Postat av: anna-lena

våldtäktsmän stavas det,ni måste läsa svenska på gymnasiet.du är lika dålig som sara på att stava!!! ;)

2008-12-18 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0