Emil

Nu sitter jag och prater med Memil i teflonen =) han håller på att skruva i sin bil..
Jag har blivit lovad att jag ska vara den första som får åka med när han tar körkort =D
intressantare konversation än så har vi inte ;)
Idag vare fett med snöstorm! Jag och Sara ides inte ens gå till hälsans för att ha idrott så vi skippa den och gick å käka ist =), sen kom vi på efter att ha suttit i skolan i två timmar att vi inte ides gå på matten med marianne tyrann, så vi gick genom snöstormen och for hem =).
Jag var apjävla godissugen så jag baka kladdkaka men det vart torrkaka..igen, så jimmie det var nog mitt fel förra gången också ^^.
senare kom mamma hem och grina på mig för att jag inte rastat hunden ( I SNÖSTORMEN?!:O) så då for jag till Caroline :) sen for hon iväg och käka med Adam på Charlie's och då stanna jag hos carro och camade med jimmie och emil =D fan vad länge sen man gjorde sånt, det var fan kul =D hihih,...
Sen kom Carro och Adam tillbaka och då blev det livat..tillslut tog jag mig hem med bussen iaf.
Jag ringde Emil när jag klev av och så fick jag för mig att klättra upp i en jätte stor snöhög =D så då gjorde jag det,
sen plumsa jag i jätte djup snö för det kändes mysigt.. dock vart det inte lika kul när jag kom hem ^^
Nu sitter jag här och ska fanimig ge ett stooort tack till Sara för hon e bra! :) pussheej.image8

Kommentarer
Postat av: sara

vad gullig du är :) tusen stjärnor till dig

2008-03-06 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0