A reuniting cup of coffee

I lördags vart det Roasters till de stängde med Mys, Sara, Jimmie och Fredde! Efter det bar de iväg till Måttsund för att öla lite hos Mysen, vi satt uppe och snacka skit till typ 8 på morgonen? eller jag tror jag somna före men vet ej, vi kokade korv där nångång mitt i natten också.. På söndagen var vi relativt hungriga så vi bestämde oss för att fara till moi och göra tacos (;! Kunde dock inte äta mer än typ en utan att hamna i matkoma :s wierd.
Efter det for Jimme, Sara och Mys hem..Dock kom Mys tillbaka lite senare med välbehövd nikotin åt moi =D.
Han var väl här till 3 då jag skulle sova, men vart pigg och såg 27 dresses istället! :D.

.. Idag har jag och Sara vart och hoppat och badat i Kallaxgropen och på Arcus med Johan, Johan och Robert, dock var de bara jag och Johan som hoppa i kallax, dom andra var fegskitar! :)
Sen for vi hem och gjorde tacos och såg Double Jeopardy! fett bra!
time to sleep! I'm going to bake cakes with Fredde tomorrow so i need some sleep! Nightynight



  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0